Garantie en Schade

Schade of andere problemen met onze producten? Hier vindt u het antwoord op uw vragen. 

Wat moet ik doen als ik bij levering schade constateer?

Als je schade constateert bij levering dien je hiervan direct, maar in ieder geval binnen 48 uur, melding te maken via info@henderson-living.com. Zorg hierbij voor duidelijke foto’s en vermeldt jouw bestelnummer. Meldt je een schade pas ná 48 uur, dan kan je helaas geen aanspraak meer maken op een vergoeding of vervangende producten.

Waarom kan ik na 48 uur geen aanspraak meer maken op een vergoeding?

De bestellingen worden afgeleverd door externe transporteurs. In geval van transportschade dienen wij binnen 48 uur de schade bij hen in te dienen. Gebeurt dat niet, dan wordt de schade aan ons niet vergoed door de transporteur.

Hoelang heb ik garantie?

Je hebt 15 jaar garantie op rot- en schimmelvorming op onze composietproducten. Op onze bevestigings-en ijzermaterialen geldt geen garantie. Er wordt gebruik gemaakt van RVS met een relatief hoog percentage koolstof. Het voordeel hiervan is dat het RVS niet breekt door het uitzetten of krimpen van composiet. Het nadeel is dat oxidatie eerder optreedt.