Heb je een vraag?

 

Algemeen.png
Algemeen
Waarom zijn de producten zo goedkoop?

Je koopt de producten rechtstreeks bij de Europese importeur. Er is dus geen tussenhandel, waardoor hoveniers, retailers, aannemers, grote bedrijven en ook particulieren profiteren van de laagste prijs van Nederland.

Ergens anders toch goedkoper?

Neem in dat geval direct contact met ons op per mail info@henderson-living.com of telefonisch tussen 10:00 en 17:00 uur op 036 - 21 00 159. Bij Henderson zijn wij van mening dat je als klant nooit te veel moet betalen. Vind je een volkomen identiek product elders in Nederland tegen lagere prijs, dan bieden wij je dit product aan tegen dezelfde prijs. Showmodellen, restpartijen of beschadigde artikelen zijn uitgesloten van onze laagste prijsgarantie.

Kan ik de producten bekijken?

Je bent van harte welkom in onze showroom aan de Baardmeesweg 21 in Zeewolde om onze producten te bekijken en ervaren. Ook kan je gratis (maximaal 4) proefstukjes bestellen via de volgende link. Wil je meer dan 4 proefstukjes aanvragen dan wordt er € 6,95,- verzendkosten in rekening gebracht.

Wat moet ik doen bij een klacht?

Bij Henderson draait alles om tevreden klanten. Klachten lossen wij dan ook graag samen met jou op. Heb je een klacht? Stuur dan een mail naar info@henderson-living.com of vul het contactformulier in, omschrijf je klacht zo duidelijk mogelijk. Wij zullen de klacht zo spoedig mogelijk beantwoorden en in behandeling nemen.

Wat moet ik doen als mijn bestelling incompleet is?

Is je bestelling afgeleverd maar incompleet? Alle bestellingen worden goed gecontroleerd voordat deze verzonden worden. Kleine producten worden doorgaans in het pakket “weggestopt” zodat dit bij het transport niet van de pallet kan vallen. Ook worden kleine meerdere producten soms gecombineerd in een omdoos. Daarom ook het verzoek eerst het gehele pakket goed te controleren en indien nodig af te stapelen. Mochten de missende producten niet te vinden zijn, neem dan telefonisch of per mail contact met ons op, zodat wij samen tot een passende oplossing kunnen komen.

Kan composiet krimpen en uitzetten?

Het antwoord hierop is: Ja! Dat is dus ook een van de redenen dat de vlonderplanken altijd met clips en schroeven worden gemonteerd (geleiding), er bij de Modulair tuinschermen aan beide zijden in het U-profiel van de tuinpaal ruimte over moet blijven, de overige tuinschermen niet koud op de grond gemonteerd worden en de rabatdelen niet strak tegen elkaar aan. Dit alles zodat de planken bij warm weer uit kunnen zetten en bij koud weer kunnen krimpen.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen in onze webshop zijn inclusief 21% BTW, zo kom je niet voor verrassingen te staan bij het afrekenen.

Toon meer
Afhalen.png
Afhalen
Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Je bestelling kan worden afgehaald bij ons magazijn aan de Baardmeesweg 21A in Zeewolde. Wij raden je aan om met twee personen te komen, omdat veel van onze producten erg zwaar zijn. Zorg er wel voor dat wij weten wanneer je komt, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat je bestelling dan klaar staat om afgehaald te worden.

Wanneer kan ik mijn bestelling afhalen?

Je bestelling kan twee werkdagen nadat je de factuur (dus niet de bestelbevestiging) hebt ontvangen, afgehaald worden bij ons magazijn aan de Baardmeesweg 21A in Zeewolde. Dit kan op werkdagen tussen 10.00 en 16.30 uur. Je dient wel vooraf kenbaar te maken wanneer je langskomt. Je kunt hiervoor het opmerkingenveld bij je bestelling gebruiken, telefonisch contact met ons opnemen via 036 21 00 159 of mailen naar afhalen@henderson-living.com. Vergeet niet om in de e-mail je bestelnummer te vermelden. 

Hoe kan ik betalen bij afhalen?

Bij het afhalen van je bestelling kan er zowel contant als per PIN betaald worden.

Toon meer
Bestellen.png
Bestellen
Kan ik mijn bestelling ook telefonisch plaatsen?

Helaas is het niet mogelijk om telefonisch te bestellen. Bestellen kan via deze website. Mocht het je niet lukken om de bestelling via de website af te ronden dan kunnen wij jou hierbij uiteraard telefonisch ondersteunen. Wij zijn tijdens onze openingstijden bereikbaar via 036 - 2100159.

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Als je tijdens onze openingstijden direct na het plaatsen van jouw bestelling telefonisch contact met ons opneemt kunnen wij jouw bestelling aanpassen. Zodra je de factuur hebt ontvangen is je order verwerkt en kan er helaas niets meer aangepast worden. Wil je toch nog iets bijbestellen, dan dien je een nieuwe bestelling te plaatsen. Je kunt in het opmerkingenveld aangeven dat jouw nieuwe bestelling toe kan worden gevoegd aan jouw lopende bestelling zodat dubbele verzendkosten voorkomen worden. 

Toon meer
Betalen.png
Betalen
Hoe kan ik betalen bij afhalen?

Bij het afhalen van je bestelling kan er zowel contant als per PIN betaald worden.

Hoe kan ik betalen in de webshop?

In onze webshop kan je betalen met iDEAL, Visa, Mastercard, V Pay, Bancontant/Mr.Cash (België), Sofort (Duitsland) of na ontvangst van je factuur per bankoverschrijving vooruit.

Kan ik betalen bij aflevering?

Helaas is niet mogelijk om bij aflevering te betalen. 

Kan ik per bankoverschrijving betalen?

Ja, dat is mogelijk. Zorg er dan voor dat het bedrag uiterlijk twee dagen voor de levering per bank wordt overgemaakt onder vermelding van het bestelnummer.

Bankgegevens:

  • Accountname: Henderson Creative Living B.V.
  • Naam Bank: ING Bank
  • Bankrekening/Iban: NL75INGB0007961497

Stel ons per e-mail op de hoogte via info@henderson-living.com als je overboeking is uitgevoerd. Voeg dan bij deze mail bij voorkeur een screenshot van de overschrijving. Zo kunnen wij tijdig de betaling controleren voordat je bestelling wordt overgedragen aan het transportbedrijf. Mocht de betaling nog niet zijn ontvangen, kan de bestelling niet geleverd worden.

Toon meer
Bezorgen_icoon.png
Bezorgen
Kan ik betalen bij aflevering?

Helaas is niet mogelijk om bij aflevering te betalen. 

Wat is de verwachte levertijd?

Wij streven ernaar om jouw bestelling binnen acht tot tien werkdagen te laten bezorgen. In de praktijk wordt jouw bestelling vaak al binnen enkele werkdagen afgeleverd. De exacte levertijd is afhankelijk van de bezorgroutes en drukte. Voordat de levering plaatsvindt wordt er altijd telefonisch contact met je opgenomen.

Hoe ziet het bezorgproces eruit?

Nadat jouw bestelling bij ons is geplaatst wordt jouw order in ons systeem verwerkt. Op dat moment ontvang je per e-mail jouw factuur en zetten wij de producten klaar voor transport. Binnen zes werkdagen wordt er telefonisch contact met je opgenomen voor het maken van een bezorgafspraak. Op dat moment kan je ook eventuele instructies of afspraken kortsluiten. Houd er rekening mee dat de transporteur een indicatief tijdslot met jou overeenkomt. De exacte levertijd is o.a. afhankelijk van de verkeersdrukte. Zorg ervoor dat je de levering direct na ontvangst controleert en eventuele beschadigingen of gebreken binnen 48 uur per e-mail bij ons meldt via info@henderson-living.com. Neem in de e-mail ook foto’s van de schade en jouw ordernummer op.

Op welke dagen wordt er bezorgd?

De leveringen vinden plaats op werkdagen tussen 07:00 en 18:00 uur. 

Waar wordt de bestelling afgeleverd?

Tuinproducten die met 'groot transport' worden geleverd, zoals vlonders en schuttingen, worden doorgaans voor de deur, op de stoep afgeleverd. Dit is ter plaatse afhankelijk van de bereikbaarheid van de kooiaap. Je dient er zelf voor te zorgen dat de materialen naar binnen of naar de tuin worden gebracht.

Meubelproducten zoals tafels, worden geleverd tot over de eerste drempel van je voordeur.

Bij vakantie-, bungalow- en recreatieparken worden de materialen bij de receptie, voor de slagboom, op een bereikbare plaats afgeleverd. 
Wordt er geleverd op campings, vakantieparken etc.?

Bij vakantie-, bungalow- en recreatieparken worden de materialen bij de receptie, voor de slagboom, op een bereikbare plaats afgeleverd. De vrachtauto’s van onze transporteurs rijden onder geen enkel beding de genoemde terreinen op.

Hoe laat krijg ik geleverd?

De werkdag (meestal ‘s avonds) voordat de bestelde producten geleverd worden zal er een tijdsvak van levering doorgegeven worden door de transporteur. Dit kan zowel per mail, per sms als telefonisch gebeuren. Het tijdsvak dat kenbaar wordt gemaakt is doorgaans een tijdsvak van 3 uur. Omdat de routes zo efficiënt mogelijk gepland worden kunnen er geen persoonlijke verzoeken ingewilligd worden omtrent de levertijd. Het kan helaas in sommige gevallen voorkomen dat het tijdsvak wordt overschreden, denk hierbij aan o.a. files en verkeersdrukte.

Wat zijn de bezorgkosten?

De bezorgkosten voor verzendingen binnen Nederland bedragen €80,00. Voor bezorgingen in Vlaanderen (Belgie) geldt er een toeslag van €65,00 bovenop het tarief van Nederland. De bezorgkosten voor verzending naar de Waddeneilanden of Duitsland (grensgebied) zijn op aanvraag.

Is pakketpost mogelijk?

Ja, mits het pakket maximaal 30kg is en past in één pakket met een maximale afmeting van 170x70x50 cm. 

De kosten van het pakketpost bedragen:

  • € 6,95 voor Nederland
  • € 9,95 België en Duitsland
Toon meer
Tuindeur.png
Tuindeuren
Hoe monteer ik de stootlijst en het deurbeslag?

De montage instructie voor de stootlijst en het deurbeslag vind je op onze pagina met instructies.

Wat wordt er bij de tuindeur geleverd?

Indien je kiest voor een complete deur met deurbeslag ontvang je:

  • Slot
  • Deurbeslag
  • Hengen incl. bouten en moeren
  • Duimen excl. de schroeven
  • Stootlat

De gaten voor de hengen en de slotplaten zijn reeds voorgeboord in de deur. Het is alleen nog een kwestie van monteren. De TopLine en Design tuindeuren hebben aan de tuinzijde een veiligheidsslot (knopcilinder) en aan de buitenzijde een cilinderslot (met sleutel). De Forte tuindeuren hebben aan beide zijden een cilinderslot. Helaas is het niet mogelijk de cilindersloten te vervangen voor een ander slot.

Plaatsen jullie ook schuttingen en tuindeuren?

Alle materialen zijn eenvoudig te monteren met behulp van onze montagehandleiding. Je kunt ook gebruik maken van de landelijke montageservice van Uw Rechterhand BV. Je kunt per mail een offerte aanvragen via info@uwrechterhand.nl of telefonisch via 0900 899 899 6. Je kunt ook gebruik maken van hun inmeetservice. Voor een bedrag van 49 euro komen zij bij jou langs op locatie. Vervolgens ontvang je een exacte prijsopgaaf voor de werkzaamheden en de benodigde materialen. De inmeetkosten van 49 euro worden verrekend als je akkoord gaat met de offerte. 

Toon meer
Tuinscherm.png
Tuinschermen
Zijn er ook tuinschermen van 2 meter hoog?

Ja, wij verkopen ook verschillende Topline tuinschermen met een hoogte van 2 meter, die zijn hier te vinden. De Modulair tuinschermen kunnen daarnaast ook opgebouwd worden tot een hoogte van 2 meter door middel van het aanschaffen van extra planken.

Zijn er alleen tuinschermen van 180 cm breed?

Ja, wij verkopen enkel tuinschermen met een breedte van 180 centimeter. De Design, Topline en Modulair tuinschermen zijn echter vrij eenvoudig in te korten. Draadschermen hebben wij leverbaar in breedtematen van 60 en 90 centimeter.

Kan ik de tuinschermen zelf op maat maken?

De Henderson tuinschermen kunnen eenvoudig worden ingekort en wel als volgt: Op de plek waar moet worden ingekort, 1 plank aan de voor- en achterzijde losschroeven, de aluminium dwarsbalken kunnen met een fijne ijzerzaag doorgezaagd worden. Monteer de planken terug en jouw scherm is exact op maat. Als je de planken wilt doorzagen, kan dit met een houtzaag met fijne tanden. Voor het inkorten van de Modulaire tuinschermen wordt het gebruik van een afkortzaag geadviseerd. De Forte tuinschermen kunnen ook ingekort worden, echter kan het deel wat overblijft niet hergebruikt worden.

Kunnen de tuinschermen gekanteld worden?

Alleen onze Design en Top-line tuinschermen kunnen gekanteld worden geplaatst. Houd er rekening mee dat de planken in de horizontale richting minimaal 5 mm vrije ruimte nodig hebben. Net als bij een parketvloer moet er ruimte blijven voor uitzetten en krimpen. Je dient hiervoor speciale ophangbeugels met sleuven aan te schaffen zodat de planken hier vrij in kunnen bewegen. Deze ophangbeugels hebben wij niet in ons assortiment. Bij ondeugdelijke montage vervalt de garantie.

Plaatsen jullie ook schuttingen en tuindeuren?

Alle materialen zijn eenvoudig te monteren met behulp van onze montagehandleiding. Je kunt ook gebruik maken van de landelijke montageservice van Uw Rechterhand BV. Je kunt per mail een offerte aanvragen via info@uwrechterhand.nl of telefonisch via 0900 899 899 6. Je kunt ook gebruik maken van hun inmeetservice. Voor een bedrag van 49 euro komen zij bij jou langs op locatie. Vervolgens ontvang je een exacte prijsopgaaf voor de werkzaamheden en de benodigde materialen. De inmeetkosten van 49 euro worden verrekend als je akkoord gaat met de offerte. 

Hoeveel ophangbeugels zijn er nodig om een tuinscherm te plaatsen?

Per tuinscherm heb je 1 set ophangbeugels nodig. Kort je een tuinscherm in en wil je het restant weer gebruiken? Dan heb je hiervoor 1 set extra set ophangbeugels nodig.

Welke ophangbeugels heb ik nodig?

Het T-beslag is geschikt voor montage van alle Topline en Design tuinschermen. Het L-beslag is geschikt voor de Forte tuinschermen en draadschermen. Bij montage van de Modulair tuinschermen heb je geen ophangbeugels nodig.

Worden de tuinschermen geleverd inclusief tuinpalen?

Nee, de tuinpalen zullen apart bij besteld moeten worden. Vuistregel: totaal aantal tuinschermen + 1 = benodigd aantal tuinpalen.

Wat is het verschil tussen TopLine en Design tuinschermen?

Onze Design tuinschermen hebben 17 planken met een breedte van 11 centimeter. TopLine tuinschermen zijn voorzien van 14 planken met een breedte van 14,5 centimeter. Voordeel hiervan is dat je door de brede plank wat meer privacy hebt, omdat er minder doorkijk mogelijk is. Ook zijn de planken van de TopLine tuinschermen iets dikker. 

Waarom 3 aluminium dwarsbalken en geen 4?

Onze tuinschermen worden gemaakt van hoge kwaliteit composiet. Tuinschermen die zijn voorzien van 4 aluminium dwarsbalken zijn veelal voorzien van lagere kwaliteit houtcomposiet planken. Om kromtrekken van deze composiet schermen/planken te vermijden worden 4 dwarsbalken geplaatst. Men gebruikt dit in de verkoop als "sterker", maar niets is minder waar. Wij kiezen voor 3 dwarsbalken.

Toon meer
Vlonderplanken.png
Vlonderplanken
Hoeveel vlonderplanken heb ik nodig?

Het antwoord op deze vraag vindt je op de pagina met onze rekenhulp.

Wat zijn de lengtes van de vlonderplanken?

Wij verkopen vlonderplanken in lengtes van 220 en 400 centimeter. Wij verkopen geen tussenmaten en kunnen de planken niet op maat zagen. 

Wat is de breedte van de vlonderplanken?

In ons assortiment vind je vlonderplanken met een breedte van 14,5, 15 en 30 centimeter. De werkende breedte is altijd +5 milimeter.

Zagen jullie ook vlonderplanken op maat?

Nee, wij zagen helaas geen vlonderplanken op maat. Met een afkortzaag met een zaagblad met fijne tanden is houtcomposiet wel eenvoudig zelf in te korten. 

Hoe leg ik een vlonderterras aan?

Voor de montage van je nieuwe vlonderterras kan je de montagehandleiding gebruiken.

Plaatsen jullie ook vlonderplanken?

Alle materialen zijn eenvoudig te monteren met behulp van onze montagehandleiding. Je kunt ook gebruik maken van de landelijke montageservice van Uw Rechterhand BV. Je kunt per mail een offerte aanvragen via info@uwrechterhand.nl of telefonisch via 0900 899 899 6. Je kunt ook gebruik maken van hun inmeetservice. Voor een bedrag van 49 euro komen zij bij jou langs op locatie. Vervolgens ontvang je een exacte prijsopgaaf voor de werkzaamheden en de benodigde materialen. De inmeetkosten van 49 euro worden verrekend als je akkoord gaat met de offerte. 

Zijn er ook afwerklijsten voor de vlonderplanken?

Ja, voor de kopse- en zijkanten van je nieuwe vlonderterras zijn er ook bijpassende afwerklijsten verkrijgbaar. Deze kunnen op de betreffende categoriepagina besteld worden.

Zitten er ook bitjes in de doosjes clips & schroeven?

Nee, bitjes (torx T15) worden niet meegeleverd.

Hoe verwijder ik vlekken van mijn vlonderterras?

Bij de wat lichtere kleuren uit ons assortiment verschijnen er soms watervlekjes, die na regen meer zichtbaar zijn dan bij andere (wat donkerder) composietkleuren. Dit komt door de reactie van vocht op de houtvezels die zijn verwerkt in het composiet. Watervlekjes komen vooral voor als het product net geïnstalleerd is. Na periodes met regen zullen de watervlekjes steeds meer verdwijnen. Zijn er plekjes die na verloop van tijd niet weggaan, dan adviseren wij om de vlekken te behandelen met groene zeep en een harde borstel. Veeg in de lengterichting van de plank en spoel de zeep af met een tuinslang. Ook kan je vlonderplanken reinigen met een hogedrukspuit op lage stand. Ook bieden wij in onze webshop een speciale composiet cleaner aan voor hardnekkige vlekken. 

Wat is de maximale afstand van de onderbalken?

De onderbalken mogen maximaal 30 centimeter (hart op hart) uit elkaar gelegd worden.

Toon meer
garantie.png
Garantie en Schade
Wat moet ik doen als ik bij levering schade constateer?

Als je schade constateert bij levering dien je hiervan direct, maar in ieder geval binnen 48 uur, melding te maken via info@henderson-living.com. Zorg hierbij voor duidelijke foto’s en vermeldt jouw bestelnummer. Meldt je een schade pas ná 48 uur, dan kan je helaas geen aanspraak meer maken op een vergoeding of vervangende producten.

Waarom kan ik na 48 uur geen aanspraak meer maken op een vergoeding?

De bestellingen worden afgeleverd door externe transporteurs. In geval van transportschade dienen wij binnen 48 uur de schade bij hen in te dienen. Gebeurt dat niet, dan wordt de schade aan ons niet vergoed door de transporteur.

Hoelang heb ik garantie?

Je hebt 15 jaar garantie op rot- en schimmelvorming op onze composietproducten. Op onze bevestigings-en ijzermaterialen geldt geen garantie. Er wordt gebruik gemaakt van RVS met een relatief hoog percentage koolstof. Het voordeel hiervan is dat het RVS niet breekt door het uitzetten of krimpen van composiet. Het nadeel is dat oxidatie eerder optreedt.

Toon meer
outlet.png
Outlet
Kunnen de Outlet producten bezorgd worden?

Ja, de producten uit de Outlet kunnen bezorgd worden. Hiervoor hanteren wij dezelfde levertijd als de reguliere producten. Het is alleen niet mogelijk om de zending te weigeren wanneer er producten uit de Outlet zijn besteld. Zoals ook op de Outletpagina staat aangegeven zitten er soms lichte beschadigingen op deze producten. Mocht je het gewenste Outletpakket eerst willen bekijken, dan kan dat uiteraard op ons adres.

Kan ik andere producten toevoegen bij de bestelling van outlet producten?

Ja dat kan. Houdt er wel rekening mee dat er soms outletproducten worden aangeboden met een kleurverschil. De kleur kan dus (licht) afwijken van ons reguliere assortiment.

Toon meer
retourneren_1.png
Retourneren
Kan ik mijn volledige bestelling retourneren?

Binnen 14 dagen na levering kan je zonder opgaaf van reden jouw bestelling retourneren. Alle producten dienen in ongebruikte staat afgeleverd te worden in ons magazijn aan de Baardmeesweg 21 in Zeewolde. Voeg een ingevuld retourformulier bij de zending.

Als de bestelling door onze transporteur opgehaald moet worden zullen de geldende transportkosten voor jouw land (Nederland, Belgie of Duitsland) in rekening worden gebracht. 

Kan ik overgebleven materialen retourneren?

Dit is mogelijk binnen 30 dagen na ontvangst van de goederen. De materialen dien je zelf schoon, onbeschadigd en voor zover mogelijk in de originele verpakking, af te (laten) leveren bij ons magazijn aan de Baardmeesweg 21A te Zeewolde. Voeg een ingevuld retourformulier bij de zending. Als de bestelling door onze transporteur opgehaald moet worden zullen de geldende transportkosten voor jouw land (Nederland, Belgie of Duitsland) in rekening worden gebracht.

Bij het retourneren van losse materialen behorende bij ALL-IN pakketten worden niet de losse verkoopprijzen, maar de daadwerkelijk betaalde bedragen vergoed. Voor onderbalken (OB3/4) is dat € 3 per stuk en voor dozen clips met schroeven (CL21) is dat € 7 per doosje.

 

 

 

Worden de transportkosten vergoed als ik goederen retourneer?

Nee, helaas worden de transportkosten naar het bezorgadres en eventuele transportkosten voor de retourzending niet door ons vergoed.

Wat mag ik doen met een product voordat ik deze besluit te retourneren?

Het product mag alleen gebruikt of uitgepakt worden voor zover het nodig is om te oordelen of je deze wenst te behouden. Denk als voorbeeld aan het volgende: In een fysieke winkel kan je niet eerst een smoothie maken in de blender of een eitje bakken in een pan. Als een product wordt gebruikt voor meer dan noodzakelijk is om tot het oordeel te komen dat deze niet behouden zal worden, levert dat waardevermindering op. De verkoper mag hiervoor kosten in rekening brengen.

Moet er een reden opgegeven worden voor het retourneren?

Nee, het is niet verplicht een reden op te geven op het retourformulier wanneer je besluit producten te retourneren wanneer je af wilt zien van de aankoop. Wanneer het een garantiekwestie betreft is dit uiteraard anders, dan zal er altijd aangegeven moeten worden wat er aan het betreffende product mankeert.

Wie is er verantwoordelijk voor schade bij het retourneren?

Het risico en de verantwoordelijkheid hier van ligt bij de klant tot dat de materialen retour zijn gekomen bij ons in het magazijn.

Toon meer
Rabatdelen.png
Rabatdelen
Wat zijn de lengtes van de rabatdelen?

Wij verkopen rabatdelen in lengtes van 220 en 400 centimeter. Wij verkopen geen tussenmaten en kunnen de planken niet op maat zagen.

Kunnen rabatdelen worden ingekort?

Ja, deze kunnen worden ingekort met een afkortzaag met fijne tanden.

Hoe monteer ik composiet rabatdelen?

Voor de montage van je nieuwe rabatdelen kan je de montagehandleiding gebruiken.

Zagen jullie ook rabatdelen op maat?

Nee, wij zagen helaas geen planken op maat. Met een afkortzaag met een zaagblad met fijne tanden is houtcomposiet wel eenvoudig zelf in te korten. 

Zijn er ook afwerklijsten voor rabatdelen?

Ja, voor de afwerking van hoeken, randen en kopse kanten van je nieuwe rabatdelen zijn er ook bijpassende afwerklijsten verkrijgbaar. Deze kunnen op de betreffende categoriepagina besteld worden.

Hoeveel startclips gebruik je voor rabatdelen?

Een startclip zal geschroefd moeten worden aan de onderkant van elke onderbalk, wanneer de onderbalken om de 50 centimeter zijn gemonteerd zal je over een lengte van 4 meter 9 startclips nodig hebben.

Toon meer
PVC.jpg
PVC/SPC Vloeren
Leggen jullie ook PVC/SPC vloeren?

Onze PVC/SPC vloeren hebben een handige klik-verbinding wat het leggen eenvoudiger maakt. Je kunt er voor kiezen om dat zelf te doen, maar je kunt ook gebruik maken van de landelijke montageservice van Uw Rechterhand BV. Je kunt per mail een offerte aanvragen via info@uwrechterhand.nl of telefonisch via 0900 899 899 6. Je kunt ook gebruik maken van hun inmeetservice. Voor een bedrag van 49 euro komen zij bij jou langs op locatie. Vervolgens ontvang je een exacte prijsopgaaf voor de werkzaamheden en de benodigde materialen. De inmeetkosten van 49 euro worden verrekend als je akkoord gaat met de offerte. 

Toon meer